luni, 8 martie 2010

8 Martie-Ziua femeii

Ca in fiecare an,si in 2010 odata cu venirea primaverii ii aduce un omagiu femeii,reusid sa surprinda in mod placut prin aceasta zii orice femeie.

In aceasta zi,noi,tinerii din FK Oituz impreuna cu GraphicShop am reusit sa aducem cate un strop de bucurie si in Onesti cu ajutorul micilor martisoare pe care le-am insufletit creeandu-le cu multa iubire.

Umbland pe strazile inveselite de venirea primaverii am oferit doamnelor cate un martisor urandu-le “O primavera frumoasa “si un sincer “La multi ani”!

Insa sacul cu zambete s-a umplut atunci cand indrazneti am intrat in spital si am oferit bolnavelor si doctoritelor cate un mic simbol al primaverii.

LA MULTI ANI tuturor femeilor si totodata mamelor.

Raluca Grecu










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu